House of Asia Chiński Nowy Rok

House of Asia to marka produktów azjatyckich firmy De Care, która od blisko 30 lat jest liderem pośród firm dystrybuujących produkty etniczne na polskim rynku. Firma powstała z zamiłowania do podróży, fascynacji odmienną kuchnią, uporu w eksperymentowaniu, łączenia i odtwarzania smaków.

Produkty House of Asia są dedykowane fanom kuchni azjatyckiej oraz poszukiwaczom nowych egzotycznych smaków. W zależności od koloru logo to: kuchnia chińska, tajska i japońska. House of Asia to marka produktów oryginalnych, autentycznych, wysokiej jakości do przygotowania dań azjatyckich.

 

WYZWANIA

  • dotarcie do grupy docelowej marki poprzez współpracę z blogerami i vlogerami,
  • zwiększenie grona fanów oraz wskaźnika zaangażowania w mediach społecznościowych - zbudowanie długofalowej relacji z klientami,
  • aktywacja influencerów, którzy do tej pory nie miały okazji współpracować z marką House of Asia,
  • uświadomienie konsumentów o rozpoczęciu Chińskiego Nowego Roku i tradycjach mu towarzyszących. 

wyglad wysyłki kreawtynej

 

WDROŻONE ROZWIĄZANIA

  • Przeprowadzenie szeroko zakrojonej akcji blogerskiej z wysyłką kreatywną i nagrodą
  • Utworzenie aplikacji Facebookowej dla użytkowników
  • Szerokie dziąłania promocyjne połączone z aktywacjami konkursowymi
  • rozpoczęcie działań na nowym kanale dotarcia - Instagramie

 

podgląd apki

 

Treści opublikowane przez blogerów:

 

publikacje na ig

 

EFEKTY

  • W akcji więło udział 12 blogerów, łącznie ich wpisy miały zasięg 457 tys., a reakcje pod ich wpisami w mediach społęcznosciowych wywołały prawie 9 tys. reakcji.

  • Działania na FB od momentu załozenia fanpage’a do końca trwania akcji uzyskaliśmy ponad 6 tysięcy fanów, łączna liczba wyświetleń wyniosła 3,3 mln, odsetek zaangażowanych wyniósł prawie 30%, a wartość Interactivity Index to prawie 20 tys.
  • Kanał na Instagramie został założony na potrzeby akcji chińskiej. Na zakończenie działań, przy 350 obserwatorach zaangażowanie plasowało się na poziomie ponad 2 tys. 

 

widok instagrama