House of Asia Akcja Tajska

House of Asia to marka produktów azjatyckich firmy De Care, która od blisko 30 lat jest liderem pośród firm dystrybuujących produkty etniczne na polskim rynku. Firma powstała z zamiłowania do podróży, fascynacji odmienną kuchnią, uporu w eksperymentowaniu, łączenia i odtwarzania smaków.

Produkty House of Asia są dedykowane fanom kuchni azjatyckiej oraz poszukiwaczom nowych egzotycznych smaków. W zależności od koloru logo to: kuchnia chińska, tajska i japońska. House of Asia to marka produktów oryginalnych, autentycznych, wysokiej jakości do przygotowania dań azjatyckich.

 

WYZWANIA

  • dotarcie do grupy docelowej marki poprzez współpracę z blogerami i vlogerami,
  • zwiększenie grona fanów oraz wskaźnika zaangażowania w mediach społecznościowych - zbudowanie długofalowej relacji z klientami,
  • aktywacja influencerów, którzy do tej pory nie miały okazji współpracować z marką House of Asia

 

baner samolot i bilety

 

WDROŻONE ROZWIĄZANIA

  • Przeprowadzenie szeroko zakrojonej akcji blogerskiej z wysyłką kreatywną, mailingiem i atrakcyjną nagrodą
  • Akcja konsumencka połączona z akcją sprzedażową z atrakcyjną nagrodą – biletem do Tajlandii oraz kieszonkowym w wysokości 1000 zł
  • Utworzenie landing page promocyjnego www.houseofasia.pl

przepis blogerski

 

Treści opublikowane przez blogerów w mediach społrcznościowych: 

 

6 zgłoszeń z ig

 

EFEKTY

  • W akcji blogerskiej wzieło udział 27 blogerów, łączna ilość zgłoszeń: 41, łączny zasięg wygenerowany prze blogerów ok. 800 tys., ilość ezpośrednich reakcji na publikacje blogerskie w social media: ponad 1,2 tys.
  • Do akcji konsumenckiej zgłosiło się 217 osób.
  • Zorganizowane zostały warsztaty kulinarne z blogerami.
  • Działania na FB od momentu załozenia fanpage’a do końca trwania akcji uzyskaliśmy prawie 3,5 tysiąca fanów, odsetek zaangażowanych wyniósł ponad 20%.

2 zdjecia z warsztatów