Bourjois kampania roczna

WYZWANIA

  • dotarcie do grupy docelowej marki Bourjois poprzez współpracę z blogerkami i vlogerkami,
  • zwiększenie grona fanów oraz wskaźnika zaangażowania, w social media - zbudowanie długofalowej relacji z klientami,
  • aktywacja influencerek, które do tej pory nie miały okazji współpracować z marką Bourjois

WDROŻONE ROZWIĄZANIA

  • Zaangażowanie ambasadorki marki, która zachęci influencerki do udziału w akcji #BourjoisGirl
  • Wysyłki kreatywne do influencerek, które miały zarówno promować nowości kosmetyczne, jak i inspirować blogerki do udziału w kampanii
  • Utworzenie kampanii reklamowych oraz kreacji reklamowych na potrzeby portalu Facebook, Instagram oraz YouTube. 

W 2017 roku ambasadorką marki została znana blogerka, uosabiająca swoim image’m kwintesencję dziewczyny Bourjois – Macademian Girl, czyli Tamara Gonzalez Perea, która w lutym pojechała do Paryża, aby tam z innymi Influencerkami z całej Europy, poznać dogłębnie, czym jest marka Bourjois. Tak, razem z nią, zapoczątkowaliśmy akcję #BourjoisGirl.

 

dziewczyna z samochodem
grupowe
z hashtagiem

 

 

Blogerka opublikowała również wpis dotyczący wyjazdu.

dziewczyna z wieżą na głowie

 

Do współpracy zaprosiliśmy też blogerkę makijażową Katosu, która nagrała dla nas video oraz Jest Rudo, która specjalizuje się w fotografii i przygotowała dla nas content na Instagram.  

 

okrągłe pudełko i róże
z zółtym tłem
pastelowo różowe z szarym

 

 

W trakcie trwania współpracy wysłaliśmy do blogerek wysyłki kreatywne. Kolejne nowości pojawiające się w wachlarzu produktów Bourjois były wysyłane do blogerek. Przy każdej wysyłce zachęcaliśmy blogerki do wzięcia udziału w akcji #BourjoisGirl. 

 

inserty

 

  • Akcja Healthy Mix na przyniosła prawie 15 tysięcy reakcji na opublikowane treści, 543 400 zasięgu
  • Estymowany zasięg kampanii to 182 348, estymowana wycena 4 398$
  • Akcja Rouge Laque na przyniosła ponad 10 tysięcy reakcji na opublikowane treści, 545 tysięcy zasięgu,
  • Estymowany zasięg kampanii to 104 050, estymowana wycena 5 794$

 

mailing party sylwester

zielone tło kobieta z dzieckiem
dziewczyna z odkrytym ramieniem

 

Do akcji zgłosiło się 151 osób. Zadaniem dziewczyn było stworzenia swoich własnych look’ów makijażowych, inspirowanych wysyłkami kreatywnymi. 

 

EFEKTY

  • Na Facebooku łączna liczba wyświetleń wyniosła 54,5 miliona, zaangażowanie wzrosło o 135%, a wartość Interactivity Index wzrosła o 285%. Odsetek zaangażowanych wyniósł 9,5%
  • Na Instagramie przez rok zyskaliśmy ponad 15 tysięcy followersów, którzy wykonali w tym czasie na profilu prawie 41 tysiące aktywności.