ZABŁYŚNIJ NA LATO

Miss Sporty

Odrobina szaleństwa, garść blasku, szczypta piękna, vlogerzy i młoda grupa docelowa.
Z takich składników zmalowaliśmy akcję promocyjną „Zabłyśnij na lato” dla marki Miss Sporty i błyszczeliśmy w kosmetycznej części internetu!

 

Miss Sporty to marka kosmetyków skierowana do młodych dziewczyn w wieku 13-17. W czerwcu i lipcu naszym zadaniem było zwiększenie zasięgu dwóch akcji promocyjnych prowadzonych w drogerii Rossmann. Jedna z nich dotyczyła promocji – kup dwa lakiery do paznokci, trzeci dostaniesz gratis, a druga – kup minimum dwa kosmetyki marki Miss Sporty, a dostaniesz modną bransoletkę w prezencie.

 

Naszym pomysłem było zorganizowanie dwuetapowej, półtora miesięcznej kampanii w social mediach pod hasłem „Zabłyśnij na lato”. Powstały dwa filmiki stworzone przez znane Youtuberki: Andziaks i Olciiiak. Przeprowadziliśmy także dwa konkursy oraz maksymalnie zwiększyliśmy zasięg akcji promocyjnych, dzięki kanałom społecznościowym – Facebook, Instagram, Snapchat. Stworzyliśmy również dedykowaną dla akcji stronę internetową – www.zablysnijnalato.pl.

 

 

Strona Zabłyśnij na Lato

Świetnie znając zachowania i charakterystykę naszej grupy docelowej, wykorzystanie nowych mediów takich jak Snapchat było priorytetem i głównym narzędziem do nawiązywania trwałych relacji  z nastolatkami. Po raz pierwszy marka Miss Sporty w Polsce rozpoczęła dzięki nam pracę nad profilem na Instagramie, który jest również często używany przez grupę docelową. Dotarliśmy także do zainteresowanych użytkowniczek dzięki Instagramowym influencerom.

 

Facebook był miejscem, gdzie za pomocą kampanii reklamowych, docieraliśmy z informacjami o promocjach, konkursach, kierowaliśmy fanów na landing page lub nowe kanały społecznościowe.

 

Wiedząc, jak ważnym kanałem dla nastolatek jest Youtube i jak kluczową rolę aktualnie pełnią dla nich digitalowi influencerzy, główną osią akcji był Youtube oraz video dwóch vlogerek – Olciiak i Andziaks. To one poinformowały nastolatki o dwóch promocjach w drogeriach, skierowały je do landing page’a, a także zapowiedziały konkursy prowadzone na naszym fanpage’u i Instagramie.

 

Snap Miss Sporty

 

  • Filmy na Youtubie na kanałach popularnych vlogerek miały łącznie ponad 250 tysięcy wyświetleń.
  • Liczba wyświetleń contentu na innych kanałach vlogerek wyniosła prawie 200 tysięcy.
  • Akcja z influncerami na Instagramie przyniosła nam kolejne 350 tysięcy wyświetleń contentu.
  • Prowadzone przez nas kanały społecznościowe z uwzględnieniem płatnych kampanii reklamowych na FB miały łączny zasięg 575 tysięcy.

 

Jedynie miesiąc promocji nasz content wygenerował, na różnych kanałach, łącznie ponad 1,3 miliona odsłon.

 

Do konkursów zgłosiło się (na Instagramie oraz Facebooku) ponad 600 osób. W konkursach wygrało łącznie 12 osób. Wszyscy laureaci otrzymali zestawy kosmetyków, a główne zwyciężczynie dodatkowo – spotkanie z vlogerką oraz własny spersonalizowany neon.

 

  • Na FB łączna liczba wyświetleń wyniosła około 3 miliony, a zaangażowanie wzrosło o 200%.
  • Na Instagramie przez miesiąc zyskaliśmy ponad 1200 followersów, którzy wykonali w tym czasie na profilu prawie 4 tysiące aktywności. Pod wpisami influencerów pojawiło się ponad 30 tysięcy interakcji.
  • Na Snapchacie przekroczyliśmy liczbę 650 friendsów, a pojedyncze My Story było wyświetlone minimum przez 300 userów.