Axial
Ma być śmiesznie, odrobinę przaśnie oraz w klimacie i języku bliskim dla grupy docelowej.
Do tego – produktem reklamowanym jest fungicyd Axial – wysuszający chwasty w zbożu.
Z takim briefem od naszego Klienta – firmy Syngenta stanęliśmy do walki na ubitym polu. Twarzą w twarz, źdźbłem w źdźbło.
Co zrobiliśmy? Nie pozostało nam nic innego, jak przygotować kreację, która wysuszy internet porządnymi sucharami! W taki sposób stworzyliśmy serię dwunastu, dwudziesto-sekundowych animacji „Wyśmiej chwasty”, podkreślając w nich najważniejsze cechy reklamowego produktu i dostarczyliśmy grupie docelowej nieco rozrywki.
Humorystyczna konwencja i dialogi chwastów, stworzyliśmy w oparciu o insighty związane z żargonem rolniczym oraz popularnymi wśród grupy docelowej formatami rozrywkowymi.
Axial - Wyśmiej chwasty / Dotacja na chwasta
Axial - Wyśmiej chwasty / Ona czuje we mnie chwasta
Axial - Wyśmiej chwasty / Apel do wegetarian
Wyśmiewanie Chwastów w liczbach:
- 12 animacji,
- Wyświetlonych łącznie ponad 111 000 razy,
- Najlepszy odcinek uzyskał ponad 66 000 wyświetleń,
- W ramach kampanii ponad 11 000 wejść na stronę,
- 2 sponiewierane chwasty.