iSpot w Galerii Mokotów

Dla marki iSpot Apple Premium Reseller organizowaliśmy już z powodzeniem kilka eventów. Tym razem poproszono nas o przygotowanie parapetówki, o której będzie głośno w całym mieście. Vacaloca zajęła się zarówno zaproszeniem gości, jak i organizacją samego przyjęcia z okazji przenosin Salonu iSpot Galeria Mokotów do nowej, większej lokalizacji.

 

 

Aby zrealizować podstawowe  cele klienta, poinformowanie jak najszerszego grona o nowej lokalizacji oraz wypromowanie specjalnej oferty przygotowanej na dzień otwarcia, zaplanowaliśmy akcję obejmującą działania zarówno online jak i offline-owe.

 

Myślą przewodnią zorganizowanej w grudniu 2015 kampanii była Modna technologia, hasło łączące modowy kontekst miejsca z ideą modnej technologii dostępnej w Salonach iSpot. Na takim koncepcie oparta była komunikacja we wszystkich kanałach.

 

iSpot w Galerii Mokotów

 

Nasze działania:

Zaangażowanie digital influencerów: wytypowaliśmy po 8 spośród b[v]logerów będących liderami w dziedzinie nowych technologii oraz mody. Do każdego znich wysłaliśmy specjalne, personalizowane paczki kreatywne z zaproszeniem na re-otwarcie.

  

 

 

 

Budowanie zasięgu: Podstawowym kanałem komunikacji eventowej był fanpage iPot Apple Premium Reseller. Nasze działania obejmowały również Twittera, Instagrama i Snapchata. Aby bezpośrednio dotrzeć do klientów Galerii Mokotów przeprowadziliśmy kampanię na nośnikach digitalowych rozmieszczonych w Galerii Mokotów. W przygotowanej do tego celu animacji zostały zawarte wszystkie najważniejsze komunikaty dotyczące wydarzenia. Na tydzień przed eventem uruchomiliśmy również kampanię displayową oraz reklamy wydarzenia w Social Mediach.

 

Budowanie zasięgu

 

Guerilla Markting: Aby odciągnąć klientów Galerii Mokotów od szaleństwa przedświątecznych zakupów nasze iGirls zachęcały do odwiedzenia nowego salonu oraz zakupu sprzętu marki Apple. Do tego celu została przygotowana specjalna konkursowa aplikacja mobilna, dzięki której klienci Centrum, bawiąc się kolorami poszczególnych sprzętów, poznawali nowości produktowe firmy Apple.

 

Aplikacja iSpot

 

Event: Podczas eventu przeprowadziliśmy warsztaty z BB-8 wraz z Norbertem Całą z iMagazine, konkurs na Snapchacie, Facebooku i Instargamie angażujące odwiedzających do łączenia mody z technologią. Jedną z atrakcji był gif box.

 

iGIF

 

Wyniki:

  • 9 digital influencerów obecnych na evencie z okazji otwarcia
  • publikacje Liderów Opinii zebrały 2590 polubień, 117 komentarzy, 15 udostępnień (szacowany zasięg komunikacji wyniósł ponad 200 000 osób, ekwiwalent reklamowy to blisko 60 000 zł.)
  • zasięg dzienny fanpage’a 71 017 osób dziennie, 853 697 odsłon treści
  • zasięg profilu na twitterze 82 624 osób, 1419 aktywności wobec postów
  • każde udostępnione zdjęcie lub film w ramach promocji eventu na Snapchacie zobaczyło około 200-260 osób