Social Media

Od 2011 do 2015 roku w ramach strategii shopping mall marketingu prowadziliśmy dla Marki IKEA Cetres skuteczne działania social media wsparte mediowo marketingiem w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych. 

 

 

Dla Parków Handlowch: Domoteka, Park Handlowy Targówek, Park Handlowy Janki, Park Handlowy Matarnia oraz Port Łódź opracowaliśmy wraz z klientem spójną komunikację, w której połączyliśmy ofertę produktową najemców parków z treściami lifestylowymi. Nasze działania zaowocowały 24-krotnym wzrostem fanów na prowadzonych fanpage’ach IICG oraz czołowymi pozycjami w rankingu Sotrender. 

 

Domoteka. Poszukując wartościowego insightu, zbadaliśmy, że konsumenci Domoteki kochają piękne meble i są fanami stylowego sposobu życia. Wraz z klientem opracowaliśmy zatem strategię komunikacji opartą o skandynawski design. Dodatkowo opracowaliśmy specjalną zakładkę „Porady Architekta”.  Ta strategia zaowocowała wzrostem liczby polubień z 9000 (październik 2014) do 22 000 w styczniu 2015 roku. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blogerzy są ważnymi infuencerami dla marek. To oni wskazują miejsca, w których warto bywać i w których warto kupować.  Dlatego zaangażowaliśmy do współpracy blogerów: Michała Góreckiego, Ilobahie, Cleo Inspire. Efektem współpracy było: 13 notek/189 kliknięć Lubię to/ 64 komentarze.

 

 

 

Park Handlowy Matarnia jest rodzinnym miejscem. propagowaliśmy zakupowy styl życia oraz udzielaliśmy eksperckich rad. Zorganizowaliśmy między innymi konkursy takie jak: Pokaż Swój Styl, Mamy Wszystko, Zostań Stylistką Parku Handlowego oraz Rejs do Szwecji

 

 

Dla Domoteki przygotowaliśmy także akcje specjalne. Jedna z nich odbyła się w grudniu 2014 roku razem z MINI Bawaria Motors przygotowaliśmy konkurs „Wygraj weekend z MINI”. Konkurs dzielił się na dwie kategorie: Online (Vacaloca) i Offline (Bawaria Motors Polska). Do wygrania był samochód MINI na wybrany weekend oraz 3 vouchery do salonu Bawaria Motors w Warszawie. Opracowaliśmy aplikację konkursową, w której użytkownicy mieli za zadanie kreatywnie dokończyć zdanie: MINI to wielka frajda, bo…. Oraz dopisać nazwy sklepów, które znają z Domoteki. W konkursie online i offline wzięło udział łączenie kilkaset osób.

 

 

Akcję wsparliśmy także kampanią SEM zrealizowaną na Facebooku, Google Adwords oraz w sieciach kontekstowych: Adkontekst, ContextAd, Smartcontext, BusinessClick. 

 

PH Targówek.

Mamy Wszystko! Od szpilek po szpileczki” „Od kanapy po kanapeczki” „Od deski po deskorolkę” To myśl przewodnia Parku Handlowego Targówek od 2013 roku. W ramach strategii komunikacji Facebookowej dostosowaliśmy przekaz komunikatów na fanpage’u tak, aby jak najpełniej podkreślić ofertę najemców.

 

Przeprowadziliśmy także dwie edycje konkursu „Mamy Wszystko”, w których do wygrania była gotówka na zakupy w Parku Handlowym Targówek. Zadaniem konkursowym było kreatywne wymyślenie alternatywnego hasła dla parku w ramach : „Mamy Wszystko. Od… Do”. Dodatkowo konkursy wspierały świadomość konsumentów w znajomości najemców parku. W obu konkursach wzięło udział ponad 400 osób.

 

 

 

Park Handlowy Janki

W działaniach dla Parku Handlowego Janki zastosowaliśmy strategię łączenia ofert produktowych z postami lifestylowymi. Dzięki temu liczba polubień fanpage wzrosła trzykrotnie w ciągu roku (2014).  

 

Dodatkowo angażowaliśmy konsumentów Parku w konkursie “Zakupy od ręki”. Mechanika konkursu polegała na dokończeniu zdania. Panie miały za zadanie dokończyć zdanie: “Prawdziwa kobieta często chodzi na zakupy, a jak nie chodzi, to …” natomiast Panowie dokańczali zdanie ”Prawdziwy mężczyzna nie chodzi na zakupy, a jak chodzi, to…” W akcji wzięło udział ponad 100 osób. 

 

Park Handlowy Matarnia w Gdańsku jest doskonałym miejscem, w którym można spotkać się z rodziną i przyjaciółmi. W związku ze strategią marki „Pokaż rodzinny styl Trójmiasta” dostosowaliśmy komunikację do ofert najemców oraz ciepłego, rodzinnego lifestylu, bliskiego konsumentom Matarni. 

 

W ciągu 2 lat prowadzenia fanpage przeprowadziliśmy 6 konkursów adresowanych do rodzin i grup znajomych, w których do wygrania były sesje zdjęciowe oraz gotówka do wygrania w Parku Handlowym Matarnia. Łącznie we wszystkich konkursach wzięło udział blisko 1000 osób. 

 

W ciągu czterech lat współpracy nasze  działania sprawiły, że strony Parków Handlowych Inter IKEA Center Group Polska wielokrotnie pojawiały się w rankingach Sotrender np. PH Targówek 14. miejsce w kategorii „Najbardziej interaktywne strony” oraz 7. miejsce w kategorii „Najbardziej angażujące strony” a Od listopada 2014 Domoteka znajdowała się w każdym rankingu Sotrendera (2 miesjce).

 

Podsumowanie:

Łączna liczba fanów: 100209
24-krotny wzrost polubienia stron (z poziomu 4180)
Profile marki wielokrotnie pojawiały się w rankingach Sotrender