Współpraca z blogosferą

Dzięki naszym działaniom blogosfera bardzo polubiła się z herbatą Dilmah. Powstało w ten sposób wiele ciekawych i angażujących treści oraz wpisów w social mediach. Nie mamy też wątpliwości, że wypito przy nich wiele filiżanek herbaty Dilmah! Co zrobiliśmy?

 

W ramach strategii komunikacji Social Media dla marki Dilmah, stworzyliśmy trzy programy ambasadorskie w blogosferze, promujące Klub Miłośników Dobrej Herbaty oraz organizowane przez Dilmah wydarzenie: Dni Herbaty.

 

W pierwszej edycji programu ambasadorskiego wzięły udział trzy blogerki, w tym m.in. Fashionelka. W następnym roku dwukrotnie podjęliśmy współpracę z aż dziesięcioma blogerami, co przełożyło się na publikacje na kolejnych blogach. W 2010 roku na wszystkich blogach przeprowadziliśmy konkurs na stylizację, inspirowaną herbatami Dilmah.

 

Wpisy z blogów były dystrybuowane także na innych kanałach: portalach społecznościowych i serwisach tematycznych. Blog firmowy Dilmah zaczęło odwiedzać wielu nowych użytkowników; długofalowa współpraca z blogerkami zaowocowała wieloma wpisami na blogach z kategorii kulinaria, life-style i moda oraz pozytywnymi komentarzami pod wpisami.

 

 

Rok później blog Klubu Miłośników Dobrej Herbaty zanotował kolejny wzrost liczby czytelników. Współpracujący z nami blogerzy zorganizowali siedem różnych konkursów, co przełożyło się na znaczny wzrost świadomości dotyczącej marki Dilmah wśród czytelników blogów.

 

Długodystansowa współpraca z blogerami zaowocowała dużą liczbą czytelników przekierowywanych na blog klub.dilmah.pl, za co zostaliśmy docenieni i wyróżnieni nagrodą w kategorii Blog Firmowy Roku!

 

22 blogerów wypiło z nami herbatę

67 postów pojawiło się w blogsferze

638.295 taki zasięg zbudowały nasze działania z blogerami (UU)