Aplikacja AR

Postanowiliśmy pobawić się trochę z wielbicielami Dilmah i stworzyć razem kilka ciekawych historii. Oczywiście z herbatą w roli głównej.

 

Celem kampanii promocyjnej była nowa linia herbat aromatyzowanych Dilmah oraz idea przyrządzania herbat mrożonych na podstawie nowej linii produktów.

 

 

Aktywację o charakterze społecznościowym umieściliśmy na ówcześnie czołowych portalach Social Media.

Odpowiadaliśmy za organizację konkursu na najlepszą historię komiksową, inspirowaną rysunkowymi opowieściami, umieszczanymi przez producenta w opakowaniach herbaty Dilmah. Użytkownicy za pomocą aplikacji zaimplementowanej na Facebooku, Fotce i Gadu-gadu mogli tworzyć własne komiksy.

 

W opakowaniu najczęściej kupowanego produktu Dilmah - Ceylon Gold umieściliśmy insert informujący o niezwykłych właściwościach... logo Dilmah.

 

Pierwszy łyk to wejście na dedykowaną podstronę klub.dilmah.pl. Tam, po zeskanowaniu logo Dilmah  za pomocą wbudowanej w komputer kamery, uruchamiana była aplikacja Augmented Reality.

Po krótkiej zabawie w fazie pierwszej z AR, odbiorca był zachęcany do drugiej, informującej o kampanii promocyjnej herbat aromatyzowanych (konkurs komiksowy z nagrodami).

 

Kampania konkursowa promowana była także za pomocą predykcyjnego targetowania behawioralnego (PTB), retargetingu, kampanii SEM w sieciach kontekstowych oraz w wyszukiwarce Google.

 

 

Aplikacja AR została następnie dostosowana do wersji tabletowej – beta na system Android.

 

10.000 osób bawiło się z nami w aplikacji AR

28.500 osób wzięło udział w zabawie konkursowej

524 tyle komiksów z herbatą w roli głównej stworzyli użytkownicy