Miasto Zrównoważonych Stylów

Jak przekonać Polaków, że miasto może idealnie współgrać z przyrodą, a zrównoważony rozwój jest możliwy także w Warszawie? Z takim zadaniem zmierzyliśmy się dla naszego klienta – Homes by Skanska. Naszym celem było wprowadzenie marki do internetu i wywołanie buzz’u w internecie.

 

 

Przeprowadziliśmy dogłębny research. Okazało się, że slow life, eko targi, architektura łącząca zieleń i miejskość to obecnie szeroko komentowane tematy na forach i w social media. Analizując strategicznie przygotowaliśmy długoterminową strategię content marketingową, za pomocą której kreujemy zrównoważony rozwój miast i informujemy o nowych inwestycjach Homes by Skanska. Głównym narzędziem kampanii został blog Miasto Zrównoważonych Stylów.

 

 

 W tym celu opracowaliśmy koncepcję bloga www.emzetes.pl  wspartego dodatkowymi kanałami social media: Pinterest, Tumblr, Facebook.

 

 

 

Efekty:

  • 40 artykułów
  • 520 pinów na Pinterest
  • 366 obserwujących na Pinterest
  • 10 000 polubień na Facebooku

 

Kampanie SEM

 

Ilu słów kluczowych potrafią użyć Polacy gdy chcą kupić mieszkanie? W kampaniach Google Search i Google Display Network przeanalizowaliśmy ich kilkaset. Celem przeprowadzonych kampanii jest wsparcie sprzedaży Parku Ostrobramska i Osiedla Mickiewicza. Kampania jest przeprowadzona w sieci Adwords, na Facebooku oraz w sieci Nugg.Ad zapewniającej predykcyjne targetowanie idealnie dopsowujące użytkowników internetu do założeń kampanii.