Droga na Cejlon

Celem kampanii była promocja produktów Dilmah jako zróżnicowanych i odpowiadających na wiele różnych potrzeb konsumenckich. W grupie celowej znalazły się trzy grupy konsumentów, dla których przewidziano trzy nagrody główne (wyjazd na Sri Lankę) – po jednej dla każdej z grup.

 

 

Uczestnicy konkursu mieli ułożyć program wycieczki na Sri Lankę dopasowaną do ich charakteru, inspirując się materiałami ze strony klub.dilmah.pl. W ten sposób gracze utrzymywali stały kontakt z marką i szeroką gamą jej produktów.

 

 

W drugim etapie konkursu należało skorzystać z aplikacji do tworzenia scrapbooków by przygotować własną pocztówkę z Cejlonu. Etap ten został zaprojektowany z wykorzystaniem mechaniki sprzedażowej. W tym celu wykorzystaliśmy skaner kodów kreskowych online. Konkurs był promowany za pomocą narzędzi takich jak: predykcyjne targetowanie behawioralneretargetingreklama display na portalach (z podziałem na trzy grupy celowe), reklama SEM oraz reklama na Facebook’u.