LipDub

Naszym zadaniem była promocja nowej kanapki restauracji KFC w serwisie GoldenLine.pl. Wchodząc na grunt tej specyficznej społeczności za pomocą marketingu szeptanego udało nam się pozyskać wielu zaangażowanych użytkowników. Strategię oparliśmy o modne wówczas wśród pracowników biurowych zjawisko kręcenia LipDubów. Zaprosiliśmy użytkowników do specjalnej grupy w serwisie Golden Line, w której promowaliśmy nowy serwis produktowy KFC (stronę www) oraz samo zjawisko LipDub, będące przedmiotem konkursu.

 

 

Uczestnicy mogli napisać własny scenariusz konkursowy LipDub, a nagrodą była jego realizacja. Zdołaliśmy pozyskać niemal 200 uczestników konkursu w ściśle dobranej grupie celowej. Główny konkurs odbył się na osobnej stronie, którą odwiedziło niemal 50 tysięcy osób. Te, pozyskane w ramach naszych działań na GoldenLine, były najbardziej zaangażowaną grupą użytkowników.

 

Umiejętne wykorzystanie YouTube pozwoliło wciągnąć do akcji kolejne rzesze osób. W ciągu miesiąca użytkownicy umieścili na stronie konkursowej 20 filmików85 komentarzy i zgłosili 5 scenariuszy. W ramach produkcji serwisu uruchomiliśmy videoblog, za pomocą którego wyjaśnialiśmy zjawisko LipDub’ów.