OBSŁUGA ONLINE

W ciągu trzech lat współpracy z Instytutem zdołaliśmy przeprowadzić wiele wspólnych projektów. Pracowaliśmy nad różnymi kategoriami tematów zdrowotnych tworząc pod nie strony internetowe (kreacjaprodukcjaadministracja), ze stroną pneumokokiudoroslych.pl na czele.

 

 

Poszczególne produkty wspieraliśmy na wielu płaszczyznach e-marketingowych. Przykładowo, z okazji Dni Babci i Dziadka przygotowaliśmy aplikację dla dzieci do tworzenia laurek, które w sposób nieinwazyjny informowały o potrzebie dbania o zdrowie z odwołaniem do stron www.

 

 

Serwis grypoodporni.pl oraz komunikacja social mediowa wsparła ogólnopolską kampanię pod patronatem Ministerstwa Zdrowia przez dwa kolejne lata.

Wszystkie akcje promocyjne były wspierane reklamowo: kampanie z wykorzystaniem targetowania behawioralnego, reklam typu power contentartykułów sponsorowanych, kampanii w sieciach kontekstowych, wyszukiwarce Google oraz na YouTube.

 

 

Ponadto zajęliśmy się wypozycjonowaniem (SEO) stron produktów na kluczowe frazy w wyszukiwarkach internetowych.