Misja Kasa

Naszym celem była aktywacja sprzedaży w Punktach Sprzedaży Detalicznej marki Zelmer (trade marketing). Program sprzedażowy miał dotrzeć do całego kanału dystrybucji marki Zelmer (małe punkty AGD) przy wykorzystaniu przedstawicieli handlowych. Pomysł oparł się na konwencji Jamesa Bonda i misji, którą należało wykonać kupując produkty marki Zelmer w zamian za liczne nagrody.

 

 

Stworzyliśmy program lojalnościowy online wykorzystując elementy grywalizacji. Narzędziem był dedykowany serwis www.misjakasa.zelmer.pl oraz aplikacja teleinformatyczno-sprzedażowa umożliwiająca rejestrację uczestników, rejestrację sprzedaży oraz naliczanie punktów premiowych dla uczestników programu, dzięki której umożliwiliśmy klientowi kontrolowanie wszystkich procesów w czasie rzeczywistym.

 

 

Program Sprzedażowy "Kasa nadejdzie szybko" promowany był w kanale dystrybucji poprzez przedstawicieli handlowych oraz za pomocą e-mail marketingu. Agencja odpowiedzialna była koncept strategicznykreacjęprodukcję i obsługę programu lojalnościowego online, w tym infoliniaregulaminyzakup i dystrybucja nagród.

 

Dzięki naszej strategii i realizacji, klient zrealizował 95% planu sprzedażowego założonego na ostatni kwartał roku.