Klub Miłośników Dobrej Herbaty

Zmiana postrzegania marki, szczególnie tej z silną tożsamością zakotwiczoną w umysłach odbiorców, nigdy nie jest łatwa. My jednak z przyjemnością chwyciliśmy za filiżanki i usiedliśmy do wymagającej pracy, by zmienić percepcję konsumentów dotyczącą marki herbat Dilmah.

 

Długofalowa współpraca miała za zadnie ocieplić wizerunek marki Dilmah oraz edukować konsumentów w temacie jakości herbaty.  

W ramach wieloaspektowej współpracy do promocji poszczególnych linii produktów Dilmah wykorzystywaliśmy branded content oraz social media w wielu kanałach komunikacji.

 

 

Stworzyliśmy wirtualny Klub Miłośników Dobrej Herbaty, który zrzeszył 40 tys. fanów na Facebooku. A kreowane przez nas, interesujące, interaktywne treści, takie jak: wirtualny Scrapbook (172 mln wyświetleń i ponad 53 000 unikalnych kontaktów z marką), aplikacja konkursowa do tworzenia komiksów, aplikacja konkursowa do tworzenia kreacji modowych z Ewą Minge, aplikacja rozrywkowa z możliwością dodawania uśmiechów do zdjęć profilowych na Facebooku, która skutecznie angażowała internautów w ramach Festiwalu Herbaty pod hasłem, „Uśmiechnij się przy herbacie”, realizowały strategiczna założenia ocieplania wizerunku marki i zbliżania się do konsumenta.

 

 

Całość promocji internetowej była wspierana działaniami z zakresu marketingu szeptanego oraz social media marketingu na portalach społecznościowych: Facebook, Fotka.pl, Gadu-Gadu, Grono.net.

 

Podczas trwania działań dla marki Dilmah nawiązaliśmy współpracę z 14 czołowymi blogerami takimi jak: Fashionelka czy Lawendowy Dom, a blog prowadzony dla marki Dilmah został wyróżniony w konkursie Blog Firmowy Roku!

 

Dla najwierniejszych fanów marki organizowane były konkursy, zarówno w kanałach social media m.in. za pomocą gier, takich jak: „Mistrz Herbaty”, która edukowała internautów na temat herbaty za pomocą trzech prostych gier, czy wcześniej wspomnianych aplikacji, takich jak „Komiksowy Świat Dilmah” umożliwiająca tworzenie własnych komiksów z herbatą w tle. Uśmiechaliśmy się także przy filiżankach w ramach promocji Festiwalu Dni Herbaty. Organizowaliśmy eventy dla fanów oraz wyjazd na Cejlon dla zwycięzcy konkursu  „Droga na Cejlon”

 

 

Przeprowadzone zostały także aktywacje offline’owe w przestrzeni miejskiej przy wykorzystaniu mechanik guerilla i ambush marketingu. Za pomocą nowoczesnych technologii  augmented reality, promowaliśmy Konkurs komiksowy, wcześniej umieszczając specjalne inserty w topowych produktach Dilmah, których zadaniem było zaangażowanie do zabawy przed własną kamerką komputerową. Dzięki zastosowaniu mobile marktingu i geolokalizacji specjalna strona wskazywała użytkownikowi najbliższy lokal biorący udział w Festiwalu Dni Herbaty, który agencja wspierała przez trzy edycje z rzędu.

 

Podsumowanie:

  • 6 dużych kampanii reklamowych.
  • 40.000 liczba fanów Klubu Miłośników Dobrej Herbaty na Facebooku
  • 284 228 odwiedzin strony klub.dilmah.pl
  • Niezliczona ilość wypitych filiżanek herbaty Dilmah