Piękne i Stylowe

Celem naszych działań dla klienta z segmentu e-commerce było wsparcie komunikacyjne oferty produktowej sklepu iStyl.pl oraz trena.pl. Zaproponowaliśmy budowanie społeczności wsparte działaniami z zakresu marketingu szeptanego.

 

 

Nasze działania opierały się na mediach społecznościowych: zbudowaniu fanpage’a Piękne i Stylowe, integrującego osoby z grupy docelowej sklepu iStyl.pl, a także komunikacji na Pintereście i Google Plus.

 

Na fanpage’u postawiliśmy przede wszystkim na zaangażowanie fanów i interakcje. Regularna komunikacja lifestylowa, wsparta działaniami aktywizującymi – systematycznie organizowanymi konkursami, pozwala na naturalną promocję produktów dostępnych w sklepie iStyl.pl. Poprzez budowanie społeczności zainteresowanych pięknem i stylem kobiet, zwiększamy kontakt klientów z marką, promujemy jej treści oraz zbieramy opinie o produktach. Dopasowana do grupy docelowej komunikacja pozwoliła na osiągniecie wysokiego poziomu zaangażowania – co miesiąc w interakcję z marką wchodzi 22% wszystkich fanów fanpage’a.

 

 

Dodatkowo przeprowadziliśmy kampanię reklamową na Facebooku, której celem było wsparcie sprzedaży. Zaproponowaliśmy reklamę typu multiproduct Ads dla 5 kategorii produktowych. Kierowana po zainteresowaniach grupy odbiorców reklama pozwoliła na osiągnięcie bardzo dobrych efektów: m.in. niskich kosztów - 0,46 zł za sesję oraz 5-krotnego zwrotu z inwestycji.

 

Podsumowanie:

  • Zgromadziliśmy ponad 5 tys. fanów
  • 2 tys. użytkowników zaangażowało się w naszą komunikację
  • Osiągnęliśmy poziom Interactivity Index na poziomie 17 tys.