iSpotkajmy się

Huczne, zorganizowane z pompą i w amerykańskim stylu otwarcie flagowego salonu iSpot Apple Premium Reseller w Warszawie – przed takim zadaniem stanęła agencja Vacaloca. 

 

 

Celem zorganizowanej w lipcu 2014 akcji było poinformowanie jak największej liczby osób o otwarciu nowego salonu iSpot, zachęcenie do przyjścia na organizowany event i wsparcie reklamowe promocji na produkty Apple. By wywołać jak największy buzz, postawiliśmy na synergię marketingu – połączenie działań online i offline w niestandardowej formie.

 

 

Zorganizowaliśmy akcję ambientową - Guerilla Marketing, przeprowadzaliśmy kampanię B2B z udziałem hostess, zaangażowaliśmy blogerów, a wszystko to wsparliśmy komunikacją w mediach społecznościowych połączoną z wieloma aktywnościami i konkursami.

 

 

 

Nasze działania to:

  • Guerilla Markting: hostessy wyposażone w promocyjne napoje energetyczne, stanowiące ulotkę informacyjną oraz opaskę promocyjną na rękę, której otrzymanie oznaczało wzięcie udziału w losowaniu nagród w dniu otwarcia. Rezultat? 900 opasek rozdanych podczas jednego weekendu i ponad 200 osób, które przyszły z opaską na event.
  • Guerilla Marketing: kilkunastu animatorów wraz z fikcyjną GAZETĄ, poruszali się przez dwa dni w warszawskim Metrze. Gazeta posiadała tylko front i tył, na których umieściliśmy kluczowe komunikaty związane z otwarciem nowego salonu iSpot
  • Zaangażowanie blogerów: Wytypowaliśmy 6 blogerów piszących o technologiach, w szczególności o produktach Apple. Przesłaliśmy do nich spersonalizowany mailing, w którym oceniliśmy znajomość gadżetów i nowości marki Apple przez danego blogera. Każdy z blogerów otrzymał dyplom jako lider opinii iSpot wraz z zapowiedzią eventu i możliwością odbioru nagrody. W tym celu poprosiliśmy o adres, na który wysłaliśmy zaproszenie na event.

  • Za pomocą wysyłki kreatywnej do 6 blogerów wygenenerowaliśmy publikacje w mediach społecznościowych naszych liderów, docierając jednocześnie z komunikatem promocyjnym do naszych grup celowych – zainteresowanych produktami iSpot

 

Zaangażowanie blogerów pozwoliło osiągnąć następujące efekty:

  • 107 relacji na Twitterze
  • 90 relacji na Facebooku
  • 4 artykuły na serwisach branżowych
  • 3 relacje na YouTube

 

W dniu eventu mieliśmy możliwość zaobserwować długą kolejkę tworzącą się przed nowym salonem iSpot na Marszałkowskiej, wśród której pojawili się znani liderzy opinii (blogerzy) z kategorii Produkty Apple. W samym evencie wzięło udział ponad tysiąc osób. Przybyli nie tylko uczestniczyli w zorganizowanych z tej okazji wydarzeniach, ale również dokonywali zakupów, korzystając ze specjalnie przygotowanej z tej okazji zniżki na produktu Apple.