Poszukiwanie Monety Zagłady
Dla wydawnictwa Zielona Sowa stworzyliśmy niestandardową promocję książki dla dzieci. Jak zareklamować książkę w czasach, gdy najmłodsi wolą grać na komputerze, niż czytać? To proste! Stworzyć specjalną grę-film, która zachęca dzieci do sięgnięcia po książkę i poznania dalszych losów bohaterów znanych z gry!
Na potrzeby promocji książki „Klub Poszukiwaczy Przygód: Moneta Zagłady” stworzyliśmy interaktywną grę-film. Całość nakręcona z perspektywy POV, intensywniej oddziaływała na widza i wzbudzała w nim silniejszą interakcję w trakcie rozgrywki.
Grę inspirowaną wydarzeniami znanymi z książki umieściliśmy na… serwisie YouTube. Za pomocą systemu adnotacji, gracz wpływał na wydarzenia i przemieszczał się pomiędzy filmami, decydując o tempie rozwoju fabuły. Graczowi w trakcie całej rozgrywki towarzyszyły postacie, rekwizyty i wydarzenia znane z książki.
Podsumowanie:
- Film „Klub Poszukiwaczy Przygód: MONETA ZAGŁADY [GRA]” obejrzało 6 500 użytkowników na Youtube
- Film „Moneta Zagłady” obejrzało 7 068 użytkowników na Facebooku
- Filmy w interaktywnej grze video zostały odtworzone 1567 razy
- Animację promocyjną obejrzało 13 568 użytkowników