Blogosfera? A na co to komu?

Yosh - ecommerce

Wyróżnij się albo zgiń! Z takim briefem zmierzyliśmy się w kampanii „Blogosfera a po co to Komu?” dla portalu zakupowego Yosh.pl. Nasz klient potrzebował wybić się na tle modowo-zakupowej konkurencji. W kampanii wykorzystaliśmy social media wsparte kampanią bannerową.

 

 

Po pierwsze KREACJA 

Pomimo, że świat mody kocha kontrowersje, na polskim rynku modowe portale zakupowe najczęściej wykorzystują poprawne politycznie kreacje. To pobudziło nas do poszukiwań najbardziej skrytych pragnień Polaków. 

 

 

Po drugie PERSONALIZACJA 

Personalizacja w segmencie e-commerce to słowo wytrych. Wszyscy sprzedają personalizację, więc znowu zastosowaliśmy myślenie out of the box i tak oto narodziła się PERSONAKTYWNOŚĆ. Nowe słowo ma w pełni odzwierciedlać unikalność Yosh.pl, który błyskawicznie uczy się gustów swoich odbiorców.

 

 

Po trzecie VIRALIZACJA

Kampanii towarzyszył spot promocyjny o charakterze viralowym. Wykonaliśmy gruntowny research. Okazało się, że świat mody w ostatnich czasach oszalał na punkcie blogerek, a blogerki oszalały jeszcze bardziej i już całkowicie oderwały się od otaczającej ich rzeczywistości. Postanowiliśmy pobawić się więc konwencją paradokumentu i tak oto światu ukazało się wideo „Blogosfera a po co to komu”.

 

 

A czemu by nie prasa? 

Choć nie mieliśmy tego w planach, nasz klient uznał, że ta KREACJA powinna dotrzeć także do czytelników prasy kobiecej. Ponownie stanęliśmy na wysokości zadania.