Marketing szeptany / viral

Większość decyzji zakupowych podejmowana jest po wcześniejszym zasięgnięciu opinii o produkcie w sieci. Serwisy społecznościowe, fora, sekcje komentarzy – to obszar, w którym konsumenci wymieniają się poradami oraz opiniami i na ich podstawie decydują o zakupach.

 

Potrafimy w umiejętny sposób inicjować dyskusję i angażować do rozmów na temat produktów, marki, firmy, czy usług, nieinwazyjnie inspirując konsumentów online do rekomendacji.

 

W internetowych miejscach wymiany opinii angażujemy do kontaktu i dyskusji, prezentujemy markowy content, kanały społecznościowe, aplikacje i serwisy www, przybliżajac konsumenta do Twojej marki i produktu.

 

Perfekcyjnie opanowana taktyka stopniowania przekazu pozwala nam działać w 100% etycznie. Zestaw narzędzi do monitoringu pozwala w pełni kontrolować komunikację (BuzzGuard Vacaloca, Monitori, News Point Social Media, Sotrender, Iconosquare i inne).


Wybrane realizacje i osiągnięte Efekty